SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Kereskedelem | Átadták az Év terméke díjakat


MTI: Átadták az Év terméke díjakat
2018-03-09 15:32 |



Idén hetedik alkalommal adták át az Év terméke elismeréseket, a magyar fogyasztók 21 kategóriában értékelték a termékeket - közölte Vágvölgyi Mihály, a versenyt szervező Product of the Year Kft. sajtófőnöke.

A díjazott termékeket a fogyasztók döntését elemző GfK Hungária reprezentatív, 2000 fős kutatása alapján választották ki. Az innovatív termékeket egy szakmai zsűri pontozta, majd a fogyasztók értékelték kategóriánként. A Product of the Year, vagyis az Év terméke díj világszerte ismert innovációs termékdíjazási rendszer.

A huszonegy kiosztott díjból tizenkettőt élelmiszerláncok vittek el, az ALDI a Lidl és a SPAR elsősorban vegán, vegetáriánus, bio, vagy mentes termékeikkel nyertek elismerést. Idén se alkohol, se hústermék nem található a díjazottak között, a trend pedig azt mutatja, hogy a magyarok számára egyre fontosabb az egészséges étkezés - írták.

A díj elnyerése a felmérések alapján jelentős üzleti előnnyel járhat: a GfK elemzése szerint azok az fmcg (fast moving consumer goods- gyorsan forgó fogyasztási cikkek) szektorban tevékenykedő nyertesek, amelyek az elmúlt években tudatosan gondozták a márkájukat, forgalomnövekedést értek el a díj megszerzését követő évben. A GfK adatai alapján átlagosan 40 százalék körüli volt a forgalomnövekedés ebben a szegmensben az elmúlt években.

Év terméke díjat kapott az Aldi több terméke: a bio juh- és kecskesajt, a bio vegán mandulaital, a Kokárdás márkanevű tejtermék-család és gyümölcsjoghurt termékcsalád, az Aldi laktózmentes termékcsalád, továbbá az áruházlánc több pékárúja.

A Lidl a Chef Select magyaros készételek és Chef Select nemzetközi készételek termékcsaládjával nyert díjat, továbbá az üzletlánc Alesto hántolt pörkölt chilis napraforgómagja, a Freeway Up Winter Edition energiaitala, és a sajátmárkás Pilos Jumbo túródesszertje is megkapta az Év terméke elismerést.

Év terméke lett a SPAR Veggie by Neni termékcsaládja a növényi szendvicskrém kategóriában, a Szafi Free termékcsalád pedig a gluténmentes alapanyagok között nyerte el az elismerést.

Év terméke díjat kapott még a Dr.Oetker Vitalis Zabkása termékcsaládja, a Hajdú Üveges Krémsajt terméke, a Rama Classic csészés margarin, a kávéitalok között a Mizo Coffee Selection termékcsalád, a tápszer kategóriában a Milupa Lactofidus tápszerei.

Az emésztést elősegítő gyógyszerek között a Dipankrin Optimum lett a nyertes.

A nem élelmiszerek kategóriában a beltéri falfestékek között a Poli-Farbe Platinum, a krétafestékek között a Bondex termékcsalád kapott Év terméke elismerést a fogyasztók döntése alapján.

"Ez az elismerés is igazolja, hogy a SPAR jó úton halad a termékpalettájának folyamatos bővítésével. Különösen fontos, hogy Az Év Terméke Díjat a magyar fogyasztók döntései alapján ítélik oda, így a tényleges tapasztalatok nagyban befolyásolták, hogy kik kapják meg az elismerést. A SPAR mindig is megkülönböztethető volt arról, hogy a vevői igényeknek legjobban megfelelő kínálattal rendelkezik" - mondta Maczelka Márk, a SPAR Magyarország kommunikációs vezetője.

"Nagy öröm számunkra, hogy egy olyan minőségi termékkel jelentünk meg a piacon, amelyet a fogyasztók is elismernek. 2017 januárjában kezdtük el forgalmazni az üveges Hajdú krémsajtot, amely az őszi, magyarországi megjelenés előtt már nagy sikert aratott több európai országban és a Közel-Keleten is. Büszke vagyok erre a díjra, hiszen azt mutatja, hogy sikerült megnyernünk a magyar fogyasztók bizalmát is" - mondta Dr. Riad Naboulsi, a Kőröstej csoport tulajdonosa.

A vállalatcsoport már negyedik alkalommal nyert Év Terméke Díjat. 2014-ben a Hajdú grillsajt, 2016-ban a Hajdú joghurtsajt, 2017-ben pedig a Hajdú parenyica sajt kapott elismerést. Emellett a Hajdú sajt 2016-ban és 2017-ben is MagyarBrands díjat kapott Kiváló Fogyasztói Márka kategóriában. A Kőröstej csoport nemzetközi szinten is számos elismerésben részesült, az ausztriai "Kasiade" Sajtolimpiáról már két aranyérmet hozott haza a Hajdú grillsajttal és a Hajdú joghurtsajttal.










TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!




BMW | Mapei | GVH | EFOTT | Coca-Cola | IKEA | FIFA | Sziget | Oracle | MasterCard | MÁV | Tesco | UniCredit | Scania | Mol | Getronics | Kaspersky Lab | E.ON | ALDI | Telekom | ingatlan | Lidl | GDN | Huawei