SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Kereskedelem | A HOFER KG ALDI-üzleteket nyit Olaszországban


Aldi: A HOFER KG ALDI-üzleteket nyit Olaszországban
2018-03-06 10:39 | Solutions Communications Kft.



Az ALDI olaszországi tevékenysége elindításával az ALDI DÉL vállalatcsoport már négy földrész tizenegy országában lesz jelen.

Az első olaszországi ALDI-üzletek március 1-i megnyitásával Castellanzában, Trentóban, Roveretóban és más városokban az ALDI DÉL vállalatcsoport tovább folytatja nemzetközi sikertörténetét. Így már az olaszországi vásárlók is élvezhetik az évtizedek óta bevált diszkontfilozófia előnyeit. A piacra lépés előkészítését az ALDI DÉL vállalatcsoport nemzetközi tevékenységének kiépítésében már korábban is részt vállaló osztrák HOFER KG végezte. Ausztria, Svájc, Szlovénia és Magyarország mellett a HOFER ezzel a vállalat olaszországi tevékenységét is támogatja.

"Olaszország nagy potenciállal rendelkező, izgalmas és fejlődőképes piac. Célunk, hogy sok éves piaci tapasztalataink kamatoztatásával mostantól a tőlünk megszokott kiváló ár-érték-aránnyal Európa déli részén is tartósan átalakítsuk és felrázzuk az olasz élelmiszer-kiskereskedelmet" - fogalmaz a HOFER KG elnök-vezérigazgatója, Günther Helm.

Az ausztriai stratégia újszerű interpretációja

Az olaszországi indulással a HOFER KG ismét bebizonyította, hogy képes a már jól bevált ötletei egyedi adaptációjára. A vállalat ugyanis jól ismert alapértékeit, az egyszerűséget, a felelősségvállalást és a megbízhatóságot az új helyszín belföldi adottságaihoz igazítja. A legfontosabb cél, hogy a teljes értékteremtési láncon belüli hatékony folyamatok kialakításával, a vásárlók a lehető legkedvezőbb árakon a lehető legmagasabb szintű bevásárlási élményben részesüljenek az ALDI-üzletekben.

"Innovatív diszkontlánc lévén a &187;mindent egy kézből kínáló üzlet&171; elve alapján, mint minden más ALDI-országban, itt is a mindennapi élet legfontosabb szükségleteit szolgáló termékek teljes körét biztosítjuk. Célunk, hogy vásárlóinkat megszabadítsuk a hosszú bevásárló utaktól és amennyire csak lehet, leegyszerűsítsük a vásárlás folyamatát" - fogalmaz Günther Helm. A HOFER KG elnök-vezérigazgatóját eddig vezérigazgatóként Michael Kronegger és Székács Tibor támogatták. A dinamikus növekedés és a nemzetközi terjeszkedés miatt 2018 februárjától Wolfgang Frisch is a HOFER KG kibővített cégvezetésének tagja. A Karlsruhéban végzett üzemgazdász 2001-ben regionális értékesítési vezetőként kezdte szakmai karrierjét Németországban az ALDI DÉL cégnél. Belföldi és külföldi állomáshelyek után Wolfgang Frisch legutóbb az ALDI DÉL Mülheimben működő logisztikai & szolgáltatási területének ügyvezető igazgatója volt.

Diszkontfilozófia olasz hatásokkal

Günther Helm CEO mellett az ALDI Olaszország tevékenységéért a helyszínen Michael Veiser vezérigazgató lesz a felelős. A cég március 1-jén egyszerre tíz ALDI-üzletet nyit, már az első évben több mint 45 további üzlet nyitását tervezi Észak-Olaszországban, és a későbbiekben is tovább kíván terjeszkedni. Az új élelmiszerüzletek belső kialakítását, illetve a boltok kínálatát külön az olaszországi piaci igények alapján fejlesztették ki.

Az olaszországi ALDI-üzletek kínálata a mindennapi élethez szükséges termékek széles palettáját öleli fel - és a jól ismert diszkontelv alapján - túlnyomórészt sajátmárkás termékekből áll. A termékek közel háromnegyede közvetlenül Olaszországból származik, mert az olasz vásárlók legfontosabb elvárásai az élelmiszerekkel kapcsolatban a regionalitás, a minőség és a frissesség. A lehető legjobb minőség folyamatos biztosítása érdekében az árucikkek gondos kiválasztási folyamaton esnek át, és széles körű tesztek eredményeként kerülnek az üzletekbe. Fő célunk, hogy az ALDI-ra jellemző igényességgel a vásárlók számára mindig kiváló minőségű termékeket kínáljunk a lehető legkedvezőbb áron.

"Olaszországban a friss árucikkekre helyezzük a hangsúlyt. A vásárlókat frissen sült, ropogós kenyérrel és péksüteménnyel az &171;Azon melegében&187; látványpékség olaszországi változata, a &8218;Pan del Di' sütöde várja. Tágas zöldség- és gyümölcsrészlegünk több mint 100 különféle terméket kínál. A cégfilozófiánk egyik fontos alapját képező &187;egyszerűen« jelzőt itt is átültettük a gyakorlatba, hiszen innovatív és egységes szempontokon alapuló üzletkoncepciónknak köszönhetően a vásárlók nagyon könnyen megtalálhatják, amit keresnek" - utal Günther Helm az "olaszországi modell" jellemzőire.







TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!




E.ON | MÁV | Coca-Cola | BMW | GVH | Getronics | Mol | Kaspersky Lab | Scania | UniCredit | MasterCard | Lidl | ALDI | ingatlan | GDN | Mapei | Sziget | Oracle | EFOTT | Telekom | IKEA | Huawei | Tesco | FIFA