SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Digitalizáció | Európai digitális marketing szövetség alakult


BlueAlliance: Európai digitális marketing szövetség alakult
2017-10-16 20:07 | Hírnév Ügynökség



Nyolc közép-kelet-európai ország kilenc vezető digitális marketing ügynöksége szakmai szervezetet alapított BlueAlliance néven.

A nemrégiben Varsóban létrejött szervezet célja a nemzetközi tudásmegosztás és a piacok hatékonyabb lefedése. Magyarországot két ügynökség is képviseli.

A BlueAlliance alapító tagjai szeretnék tevékenységüket a jelenlegi szolgáltatási területeiken túl is bővíteni, ezzel más közép-kelet-európai országok felé nyitni szolgáltatásaikkal. Az együttműködés alapköve a partneri együttműködés, tapasztalat- és tudáscsere. Fontos cél ugyanakkor, hogy segítsék a tagügynökségek ügyfeleit a régióban való terjeszkedésben, fejlődésben.

Az alapítók nyolc ország - Horvátország, Csehország, Magyarország, Litvánia, Lengyelország, Románia, Szlovákia és Ukrajna - vezető független digitális marketing ügynökségei, mindegyikük hivatalos Google Premier Partner. Magyarországról a Growww Digital Kft. és az Intren Kft. kapott meghívást a szervezetbe.

"Óriási jelentőségű ennek a nemzetközi ügynökségi hálózatnak a létrejötte: azt jelenti, hogy kinyílt Európa kapuja a külföldi piacokra lépéshez. A helyi tagügynökségek - szakmájuk vezető szakértői - hely és piacismerete felbecsülhetetlen érték, ami számottevően javítja a piacbővítés hatékonyságát, akár évek munkáját megtakarítva ezzel" - mondta Dunder Krisztián digitális üzletfejlesztési szakértő, a Growww Digital ügyvezetője.

Az együttműködés tervének kidolgozása a lengyelországi Bluerank kezdeményezésére már 2016-ban elkezdődött, és odáig vezetett, hogy a hasonló értékekkel és célokkal rendelkező ügynökségek létrehozták a szakmai szervezetet.

"Jó ideje figyeljük a Bluerank kezdeményezését, örülünk neki, hogy több informális egyeztetés után valóra vált ez az összefogás. Munkánk során eddig is hasznos volt a helyi partnerek tapasztalata, lokális tudása - számítunk rá, hogy a BlueAlliance versenyképes ajánlatot tud tenni olyan ügyfelek számára, akinek fontos, hogy testreszabottan, de egységes szakmai színvonalon legyenek kiszolgálva az egyébként kicsinek számító CEE piacokon - mondta Gandera Balázs az INTREN vezetője"

Az alapító ügynökségek saját országuk elismert szakértői a digitális analitika, keresőoptimalizálás, fizetett hirdetések és közösségi média területén. Az ügynökségi csoportosulás összesen 900 ügyfelet szolgál ki 300 munkatárs részvételével.

A BlueAlliance tagjai: Aweb (Ukrajna), Bluerank (Lengyelország), Effectix (Csehország), eStrategai (Litvánia), Growww Digital (Magyarország), INTREN (Magyarország), KG Media (Horvátország), Pizza SEO (Szlovákia), WebDigital (Románia).







TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!




Nébih | Coca-Cola | ABB | MasterCard | E.ON | Kaspersky | Vodafone | FIFA | Huawei | SPAR | Suzuki | Telekom | OTP | Lidl | GDPR | Deloitte | Kaspersky Lab | BMW | Mol | LEGO | Aldi | Nielsen | EFOTT | Tesco