SAJTÓKÖZLEMÉNYEK | Üzlet | A Nielsen megvette a sportmarketinggel foglalkozó Repucom vállalatot


MTI: A Nielsen megvette a sportmarketinggel foglalkozó Repucom vállalatot
2016-07-04 09:24 | MTI



A New York-i tőzsdén jegyzett piackutató Nielsen Holdings megvette a sportipar mérésében, értékelésében és fejlesztésében piacvezető ausztrál Repucom vállalatot - közölte a Nielsen az MTI-vel.

A Repucom megvétele magában foglal minden tevékenységet, adatot, a fejlett analitikai adatfeldolgozás és eszközei mellett a folyamatban lévő ügyfélszolgálati munkákat is. A tranzakció értékét nem közölték.

A közlemény kiemeli: a tranzakcióval a növekvő sport szektor elemzéseinek első számú szolgáltatója lett a Nielsen fogyasztói információkra és ismeretekre szakosodott vállalat, mivel globálisan is kiterjeszti sporttal kapcsolatos ajánlatait. A szponzorálás összege a világon csaknem megduplázódott 2010 óta: 35 milliárd dollárról 60 milliárd dollárra emelkedett - írták.

A Repucom által létrehozott néhány új módszer a sport mérésének leghatékonyabb eszközei közé tartozik: logókat felismerő, médiamérési technológiájuk képes mérni évenként több mint 5,3 millió órányi tartalmat és 1,1 millió interjút. Ezek összekapcsolása hozzájárult, hogy a Repucom vezető globális szolgáltatóvá fejlődjön, amely a legnagyobbak közül több mint 1700 jogtulajdonos, márka, ügynökség és műsorszolgáltató cég megbízásait teljesíti.

Az akvizíció eredményeként a Nielsen ügyfelei használhatják a Repucomnak az ágazaton belül kiemelkedő módszereit, beleértve az "IQ Media Value" -t is, amely szabadalmaztatott módszerrel méri egy márka sugárzási idejének minőségét, figyelembe véve a látott konkurens márkák sugárzásának méretét, időtartamát és számát. A sport világpiacán mércének tekintik a Repucom cég márkák sugárzásával kapcsolatos adatait és mérési módszerét - közölték.

Paul Smith, a Repucom alapítója a közlemény szerint elmondta: az akvizíció fordulópontot jelent az egész sportmarketing gazdasági területén. A Nielsen jelentős összeget ruházott be a globális sport kínálatába, és akvizíciója jelzi a terjeszkedést Kína, Mexikó, és Oroszország irányába is - tette hozzá.

A Repucomnak a világ 18 országában 1400 dolgozója van.

A Nielsen a Standard&Poors pénzügyi szolgáltató cég 500-as listáján szerepel, tevékenysége több mint száz országban lefedi a világ népességének 90 százaléknál nagyobb részét.







TOVÁBBI ANYAGOK EBBŐL A KATEGÓRIÁBÓL







-tól   -ig
Internet  |  Légi ipar  |  Gazdasági Jog  |  Karrier  |  Gyógyszeripar  |  Hirdető/márka  |  Ügynökség  |  Kutatás  |  Mobil  |  E-biznisz  |  Kereskedelem  |  Logisztika  |  DM/Promóció  |  Design  |  Rendezvény  |  Felelősség  |  PR  |  Pénzügy  |  Konferencia  |  Kultúra  |  Oktatás  |  Pályázati projekt  |  Üzlet  |  Környezet  |  Támogatás  |  Digitalizáció  |  Energia  |  Technológia  |  Statisztika  |  Építőipar  |  Élelmiszeripar  |  Mezőgazdaság  |  Ingatlan  |  Egyéb  |  Outdoor/indoor  |  Idegenforgalom  |  Szponzoráció  |  Média  |  Járműipar  |  Tőzsde  | 

TÖLTSE FEL!
Küldjön nekünk Ön is sajtóközleményeket, melyeket ellenőrzés után ingyenesen megjelenítünk! A feltöltéshez regisztráció szükséges, ami szintén ingyenes!




Oracle | BMW | Mol | Mapei | UniCredit | MÁV | Sziget | IKEA | Telekom | E.ON | FIFA | Huawei | Getronics | GVH | GDN | EFOTT | Scania | ALDI | Kaspersky Lab | ingatlan | Lidl | Tesco | MasterCard | Coca-Cola